Жиі қойылатын сұрақтар
ІЖҚ қандай отынды пайдаланады?
Қазіргі заманғы автомобильдерде әдетте жанармайдың екі түрінің бірі қолданылады — бензин немесе дизель отыны (дизель отыны). Тиісінше, қозғалтқыштар бензинді және дизельді болып бөлінеді. Бірақ қозғалтқыштың дұрыс жұмыс істеуі үшін оған жүктеме мен айналымдарға байланысты қатаң белгіленген отын мөлшері қажет. Сондай—ақ оған ауа қажет - онсыз цилиндрлерде бензин немесе дизель отыны жанбайды. ІЖҚ—ның "жабдықтаушысы" қоректендіру жүйесі болып табылады - ол отын мен ауаның қажетті бөліктерін өлшейді, оларды араластырады және қабылдауға жібереді.Бензин және дизельді қозғалтқыштардың айырмашылығы неде?
Оларда отын қоспасы қалай дайындалады және өлшенеді. Бензин қозғалтқышының жұмысы қоректендіру жүйесінің цилиндрлерге жіберетін ауа мөлшерімен реттеледі — газды басу арқылы жүргізуші сорғыштағы демпферді (дроссельді) ашады, бұл механизмге өзінің қалауын хабарлайды. жылдамырақ жүріңіз, яғни қозғалтқыштың кері қайтарылуын арттырыңыз. Қозғалтқышты басқаратын электроника сенсорлардың көрсеткіштеріне сүйене отырып, қабылдауға қанша ауа кіретінін бағалайды, бензиннің дұрыс мөлшерін есептейді және өлшейді, содан кейін ол цилиндрге кірер алдында немесе оған тікелей ауамен араласады. Содан кейін алынған қоспа ұшқынмен тұтанады — цилиндрге орнатылған оталдыру шамы тудыратын шағын жасанды найзағай. Алғашқы көліктерде қуат жүйесі толығымен механикалық болды.Жану өнімдерімен не болады?
Шығару кезінде поршень цилиндрден отынды жағу кезінде пайда болған және қазірдің өзінде пайдалы жұмыс жасаған газдарды шығарады. Бірақ оларды атмосфераға бірден шығаруға болмайды. Олар өте ыстық, өте жиі және үлкен жылдамдықпен "түкіреді". Осыған байланысты пайдаланылған газдар саңырау қатты. Оларды тыныштандыру үшін сізге дыбыс өшіргіш қажет — ішінде түтіктері мен қалқалары бар металл қорап, олардың жолында лабиринт жасайды. Тығыздағыштан өткенде, пайдаланылған газдар энергияны жоғалтады — баяулайды, салқындатылады және шығатын құбыр арқылы үнсіз дерлік сыртқа шығады. Қазіргі заманғы машиналарда газдар каталитикалық түрлендіргіш арқылы да өтеді — ондағы ең улы жану өнімдері зияндылығы азырақ (мысалы, көмірқышқыл газы көмірқышқыл газына) айналады. Содан кейін ғана олар атмосфераға енеді.ІЖҚ отынның барлық энергиясын пайдаланады ма?
Өкінішке орай, жоқ — тіпті ең жетілдірілген қозғалтқыш пайдалы жұмысты ғана орындамайды. Жанатын отын энергиясының бір бөлігі қозғалтқыштың өзін қыздыруға жұмсалады. Бірақ ол тым ыстық болуы мүмкін емес, әйтпесе бөлшектер төтеп бере алмай, құлап кетеді. Сондықтан моторды салқындату керек. Оның ең ыстық бөліктері арнайы салқындатқышпен жуылады, содан кейін ол радиаторға (салқындатқышқа) айдалады, онда ол атмосфераға қосымша градус береді және қозғалтқыштан қайтадан қызып, қайтадан салқындату үшін кері қайтарылады. Жүйе арқылы сұйықтықтың айналымын су сорғысы (сорғы) қамтамасыз етеді, ал термостат қажетті температураны реттейді.Қозғалтқыштың қалыпты жұмыс істеуі үшін тағы не қажет?
Ең алдымен май. Ол қозғалатын бөлшектерді майлау үшін қажет — бұл үйкелісті, демек тозуды азайтады. Қозғалтқыштың (табаның) түбінен май май сорғысын алады — арналар мен түтіктер жүйесі арқылы ол иінді білікке және таратқыш білікке, клапандар мен поршеньдерге беріледі, содан кейін барлық маңызды жинақтарды майлағаннан кейін май қайтадан табаға ағып кетеді. Ол қайтадан сорғы арқылы сорылады.
Қозғалтқышқа тағы да... электр энергиясы қажет. Бензинге — қоспаны цилиндрлерде тұтандыру үшін. Ал кез келген ішкі жану қозғалтқышын іске қосу үшін иінді біліктің кем дегенде бір айналымы қажет — оны шағын электр қозғалтқышы (стартер) орындайды. Электроника заманауи қозғалтқыштардың жұмысын басқарады. Сондай-ақ көлікте шамдар, фаралар, музыка, электр шыны жетектері бар... Сондықтан автомобильде электр энергиясын өндіретін генераторсыз (ол қозғалтқыштан белдік арқылы жұмыс істейді) және артық электр энергиясын резервте сақтайтын аккумуляторсыз жасай алмайсыз.
Келісімшарттық мотордың артықшылықтары қандай?
- Шынында да, Еуропаның көптеген елдерінде көлік құралдарына иелік ету мәдениеті біздікінен жоғары. Бұл тағы 50-100 мың шақырым, тіпті одан да көп күрделі жөндеусіз жүретін жақсы күтімді қондырғыны алуға мүмкіндік береді.
- Сіз шығындарды бірден бағалайсыз: мотор бағасы + жеткізу + орнату. Бағаның күтпеген өсуі іс жүзінде болмайды.
- Егер сіз жеткізушіге сенсеңіз және ол кепілдік берсе – бұл тиімді сатып алу.
- Іске қосудың қажеті жоқ. Егер ЭКЮ жиынтықта болса және бақылау-өткізу пунктімен жұптастыру проблемалары болмаса. Орнатқаннан кейін бірден көлік толық пайдалануға дайын болады.
- Ескі қозғалтқышты өз шығындарын аздап өтей отырып, бөлшектерге сатуға болады.
Келісімшарттық қозғалтқышты қалай таңдауға болады?
Ең алдымен орташа баға көрсеткішін анықтау және әдетте бірдеңеден айырылған ең арзан үлгіні сатып алуды мақсат етпеу орынды болар еді.
- Кепілдіктер. Жақсы компания бағаны көтермейді және лайықты кепілдік береді, ал арзан қондырғыны ұсынатын шағын саудагерлер үшін кепілдік мерзімі соншалықты тегіс емес. Оның ұзақтығы бір айға жуық уақытты құрайды, бұл қазірдің өзінде үрей тудыруы мүмкін. Кепілдіктің қандай да бір уақыт кезеңіне емес, мысалы, 10 мың шақырымды құрайтын жүгіріске қолданылғаны жөн.
- Нақты ақпарат. Бұзылған ІЖҚ-ның толық аналогын ол бойынша барлық деректер болған жағдайда ғана таңдауға болады: маркасы, моделі, шығарылған жылы, нөмірі (шанағы мен моторы), VIN-коды. Бұл өте маңызды, себебі бір өндірушінің қозғалтқыштары бір жылы шығарылған, бірақ әртүрлі нарықтар үшін айырмашылықтар болуы мүмкін, бұл өзара алмастыруды болдырмайды.
- Қызмет көрсету. Кепілдік мерзімі ішінде қызмет көрсетудің кезеңділігі мен нюанстарын анықтау қажет. Тексеруді сатушы фирманың өзі жүзеге асырған кезде өте қолайлы, бұл мақсатты қызмет көрсету станциялары бар байыпты компанияларға тән.
- Көрнекі салыстыру. Ол үшін шетелден жөнелтілгенге дейін де дилер ұсынған фотосуреттер пайдаланылады, бұл сыртқы сатып алу деректерін мүмкіндігінше егжей-тегжейлі талдауға мүмкіндік береді.
Келісімшарттық қозғалтқыш дегеніміз не
Қарапайым тілмен айтқанда, келісімшарттық қозғалтқыш — бұл Ресей Федерациясынан тыс жерде жұмыс істейтін автокөліктен шығарылған бензин немесе дизельді қозғалтқыш. Біздің елге мұндай қозғалтқыштар көбінесе Жапониядан келеді, бірақ еуропалық модельдер әдетте Кеден одағы елдерінде сатылады және бізге жетпейді.
Қозғалтқыш келісімшарттық деп аталады, себебі оны шетелден жеткізетін компаниялар аукционды ұйымдастырушылармен және әртүрлі кәдеге жарату зауыттарымен келісім-шарттар жасайды. Келісімшарттық тауарға шарттық міндеттемелер қолданылады: сатушы сатып алушымен моторды жеткізу мерзімдерін, оның жабдықтарын келісуге және кепілдік талонын ұсынуға, сондай-ақ елге әкелінген кезде барлық қажетті баждарды төлеуге міндетті.
Қосалқы бөлшектердің кодын қайдан алуға болады?
Қосалқы бөлшектердің кодын біздің сайтта орналастырылған автокөлік бөлшектерінің электронды иллюстрацияланған каталогтары арқылы дербес анықтауға болады.VIN деген не?
VIN-код (автомобильдің сәйкестендіру нөмірі) - көбінесе 17 символдан тұратын автомобильді сәйкестендіру құралы. Кодта көлік құралының өндірушісі мен сипаттамалары және шығарылған жылы туралы ақпарат берілген. Код құрылымы ISO 3779-1983 және ISO 3780 стандарттарына негізделген. Сәйкестендіру нөмірлері шанақтың немесе шассидің ажырамайтын бөлшектеріне және арнайы дайындалған нөмірлік тақтайшаларға (тақтайшаларға) салынады.OEM бөлігінің нөмірі дегеніміз не?
OEM (Original Equipment Manufacturer) нөмірі - түпнұсқа жабдық өндірушісінің (OEM Part Number) каталогындағы бірегей бөлшек нөмірі, оны каталог нөмірі деп те атайды. Ол бөлшектерді өндіруші тарапынан тағайындалады. Мұндай стандарттау өндірушіге автомобиль мен оның бөлшектерінің толық сәйкестігін біржақты анықтауға мүмкіндік береді.Мен қажетті бөлшектердің OEM нөмірін білмеймін
Егер сізге қажетті бөлшектердің нөмірлерін білмесеңіз, сайттың тақырыбында көрсетілген телефондардың кез келгені арқылы менеджерімізге хабарласып, оған көліктің маркасын, шығарылған жылын және шанақ нөмірін немесе көліктің VIN нөмірін хабарлауды ұсынамыз. Менеджер сізге қажетті қосалқы бөлшекті таңдай отырып, бөлшектің қолжетімділігі мен бағасына қарай бағыт береді.Түпнұсқа және басқа автомобиль бөлшектерінің айырмашылығы неде?
Түпнұсқа автокөлік бөлшектері - бұл автокөлік өндірушісінің өзі шығарған немесе автокөлік өндірушісінің тапсырысы бойынша үшінші тарап компаниясы шығарған, бірақ автомобиль өндірушісінің бөлшектердің сапасына қойылатын талаптарын қатаң сақтай отырып жасалған автокөлік бөлшектері. Түпнұсқаның түпнұсқалығының бір белгісі - көлік құралының өндірушісінің логотипі мен бөлшектің түпнұсқалық нөмірі бар қаптама.
Түпнұсқалық емес автобөлшектер – бұл автокөлік өндірушісінің тапсырысы бойынша емес, түпнұсқамен бірдей параметрлерге сәйкес үшінші тарап компаниялары шығаратын автобөлшектер. Мұндай автобөлшектердің құны түпнұсқа автобөлшектердің құнынан айтарлықтай төмен.